Ukończyłam Wyższą Szkołę Pedagogiczną na kierunku matematyka o specjalności nauczycielskiej.
Ukończyłam też studia podyplomowe z zakresu filozofii i etyki. Jestem nauczycielką dyplomowaną,
egzaminatorem CKE, ekspertem ds. awansu zawodowego nauczycieli, edukatorem.
Od początku mojej pracy staram się aby uczniowie ucząc się matematyki mieli świadomość jej użyteczności w życiu. Żeby myśleli o matematyce nie, w kontekście liczb, działań, figur, ale jako nauce
rozwijającej myślenie krytyczne, uczącej wytrwałości, umiejętności dostrzegania związków, planowania i … . Moja praca daje mi wiele satysfakcji, a moi uczniowie inspirują mnie do ciągłego poszukiwania nowych wyzwań, i to nie tylko pedagogicznych. Prywatnie lubię czytać, robić na drutach, szydełku, wędrować pieszo i rowerem oraz każdej jesieni
zbierać kasztany ��
Jestem absolwentką geografii na Wydziale Nauk Geograficznych i Geologicznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam studia podyplomowe – wiedza o społeczeństwie z edukacją europejską. Jestem nauczycielem dyplomowanym, egzaminatorem OKE oraz doradcą metodycznym. Uważam, że uczenie i nauczanie, podobnie jak poznawanie świata, to fascynująca przygoda. W wolnym czasie lubię wygrzewać się w słońcu, czytać książki słuchać poezji śpiewanej. Moim marzeniem jest powtórzenie wędrówki głównym grzbietem Karkonoszy „od schroniska do schroniska”- jak za dawnych lat.
” Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.” (Christian Larson
Kontakt
Media Społecznościowe
O NAS
Jestem magistrem filologii polskiej. Ukończyłam także studia podyplomowe z zakresu historii i wiedzy o społeczeństwie. Na lekcjach j. polskiego nieustannie wykorzystuję kontekst historyczny, aby ułatwić uczniom zrozumienie zagadnień literackich.
Uzyskałam stopień nauczyciela dyplomowanego oraz egzaminatora zewnętrznego CKE. Szczególnym zainteresowaniem darzę teatr, którym usiłuję zarazić także młodzież, organizując spektakle na terenie szkoły i poza nim. Kolejną moją pasją jest poezja oraz propagowanie dokonań literackich poetów głogowskich. Na sercu leży mi poza przekazaniem wiedzy także odkrycie w uczniach różnorodnych talentów i możliwości, a także zbudowanie osobowości absolwenta, który bez problemu odnajdzie się w wymagającym życiu pozaszkolnym.
Jak to się stało, że uczę chemii i biologii? Zaczęło się od owadów, które interesowały mnie bardziej niż nauka mówienia i chodzenia, naturalnym więc było, że po postawieniu pierwszych kroków, podążałem już tylko „ścieżkami życia” Davida Attenborough, takiego siwego pana o głosie Krystyny Czubówny. Droga ta zaprowadaziła mnie na studia przyrodnicze. Jednak owady musiały ustąpić miejsca mikrobom, a te z kolei chemii organicznej.Udało mi się ukończyć jeden z najlepszych wydziałów chemii w Polsce i o dziwo zdobyłem nawet stypendium naukowe, a ostatni rok studiów spędziłem na hiszpańskim Universitat Jaume I, gdzie do moich głównych obowiązków należało jedzenie oliwek i picie hektolitrów soków ze świeżych pomarańczy. Nie lubię bardzo opuszczać przyjemnych miejsc, dlatego z moją Alma Mater rozstać się nie chciałem, więc tak jak i na własny poród, na obronę pracy magisterskiej postanowiłem spóźnić się kilka tygodni.W międzyczasie ukończyłem studium podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego, a jako wolontariusz pracowałem z dziećmi wymagającymi specjalnej opieki, a także prowadziłem zajęcia dodatkowe z przedmiotów przyrodniczych i matematyki w jednym z wrocławskich domów dziecka. Od 10 lat przygotowuję uczniów do matury, kilkudziesięciu z nich dostało się na medycynę, farmację lub weterynarię. Uwielbiam uczyć, a dzięki cudownym młodym osobom, które spotykam każdego dnia, nigdy nie przestałem zadawać sobie i innym wielu pytań, przez co świat, a zwłaszcza Ludzie, codziennie fascynują mnie bardziej. Zachęcam wszystkich, żeby uczyli innych, bo to najlepszy i najciekawszy sposób na naukę, np. ja tłumaczę dane zagadnienie tak długo, aż sam je zrozumiem;)Zanim wyjdę z domu, tańczę i śpiewam, za co przepraszam sąsiadów, daje mi to energię i nakręca pozytywnie. Bardzo też lubię literaturę japońską, jazdę na rolkach, podróże…i jestem wege
Nauczycielem jestem od 30 lat. Wtedy ukończyłem studia i podjąłem pracę w Szkole Podstawowej nr 13 w Głogowie, w której oprócz historii uczyłem języka polskiego, wiedzy o społeczeństwie, wychowania fizycznego i geografii (do czasu, kiedy tego przedmiotu zaczęła uczyć moja żona). Wspólnie opiekowaliśmy się Szkolnym Kołem Krajoznawczo - Turystycznym, Samorządem Uczniowskim, organizowaliśmy liczne rajdy i wycieczki. Od roku 1997 uczę w II Liceum Ogólnokształcącym historii. W roku 2004 ukończyłem studia podyplomowe – wiedza o społeczeństwie z edukacją europejską. Pomimo tylu lat pracy historia i nauczanie jej sprawia mi dużą przyjemność. Prywatnie jestem szczęśliwym mężem i ojcem. Lubię muzykę rockową z lat 60.tych i 70.tych i kolekcjonuję różne starocie J jak na historyka przystało.
W 2019 roku ukończyłam studia drugiego stopnia na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku lingwistyka stosowana. W trakcie ostatniego roku studiów licencjackich rozpoczęłam pracę jako nauczyciel języka angielskiego, prowadząc zajęcia w przedszkolu. Praca z dziećmi oraz z młodzieżą daje mi dużo radości i satysfakcji. Od kilku lat podczas wakacji pracuję jako wolontariusz na obozach (również językowym) jako tłumacz lub opiekun. Jedną z moich życiowych pasji (obok języków obcych) jest muzyka.
Aby stworzyć szkołę na miarę światowych placówek edukacyjnych, sięgnęliśmy z mężem po najlepsze wzorce zaczerpnięte podczas naszych studiów w Norwegii, USA i Walii.
W ASLANIE pragniemy umożliwić osiągnięcie sukcesu każdemu uczniowi, sprawić, że odkryje radość poznawania i doświadczenia świata oraz rozwinie swoje pasje.
Szkoła ASLAN to dla mnie angielski ogród pełen wielobarwnych roślin. Każdy uczeń jest kwiatem, który swobodnie rozwija się, odczuwa różne emocje, razem z innymi tworzy i poznaje piękny świat. Cierpliwymi ogrodnikami są nauczyciele, którzy dbają o odpowiedni wzrost i rozwój. Wierzę też, że kochający Bóg, Narnijski Aslan, zsyła życiodajny deszcz mądrości, dobroci i miłości w serce każdego ucznia.
WŁAŚCICIELKA
Zostałam nauczycielem, bo uwielbiam pracę z młodzieżą i wciąż nie mogę się nadziwić, ile możemy się uczyć od siebie nawzajem.
Tytuł magistra historii otrzymałam na Wydziale Humanistycznym w Wyższej Szkole Pedagogicznej. Ukończyłam również studnia na kierunku Technologia Informacyjna i Informatyka. Jestem laureatką konkursu Instytutu Badań Edukacyjnych dla nauczycieli „Lekcja dobrej historii”. Moi uczniowie mogą się poszczycić wieloma sukcesami osiągniętymi w konkursach i olimpiadach. Lubię młodzież, lubię z nimi przebywać i uczyć ich. To oni inspirują mnie do dalszej pracy.
Prywatnie uwielbiam podróże. Zaglądam do miejscowych muzeów i galerii, podziwiam zabytkowe budowle, próbuję lokalnych potraw, ale przede wszystkim obserwuję ludzi w różnych sytuacjach. Ich radość, śmiech i życzliwość dodają mi energii.
W 2000 roku zdobyłam tytuł magistra matematyki. Choć po ukończeniu studiów mogłam pójść w różne strony, serce moje uparcie widziało mnie w roli nauczyciela. W tym samym roku rozpoczęłam pracę jako nauczyciel matematyki i do dziś to zajęcie daje mi wiele satysfakcji.
Każdego roku na mojej drodze pojawiają się młodzi ludzie – moi uczniowie, z którymi mogę się dzielić tym, co umiem, ale też czerpać z ich pomysłów i ciekawych rozwiązań. Matematyka ma w sobie harmonię i porządek, a zarazem wiele zakamarków, które wciąż można poznawać. Odczuwam wielką radość, gdy pasję odkrywania widzę u moich uczniów.
Lubię odpoczywać blisko przyrody, wędrować po górach, lasach czy polnych bezdrożach. A gdy mogę usiąść z dobrą książką, to nierzadko zdarza się, że jest to zbiór ciekawych zadanek :)
Tytuł magistra obroniłam na Uniwersytecie Wrocławskim (Wydział Nauk Biologicznych). Specjalizuję się w mikrobiologii. Posiadam także przygotowanie nauczycielskie. Podczas nauczania lubię pokazywać podopiecznym zależności między informacjami oraz odnosić wiedzę teoretyczną do codziennego życia. Chętnie stosuje także zróżnicowane źródła wiedzy oraz metody pracy, ponieważ zdaję sobie sprawę jak duży wpływ ma zobrazowanie zagadnienia na jego skuteczne zapamiętanie. Zwracam także uwagę na systematyczność pracy uczniów, ponieważ wiem, że jest ona kluczem do sukcesu. Jeżeli chodzi o nauczany przedmiot, to w szczególności interesują mnie zagadnienia związane ze zdrowym odżywianiem oraz jego wpływem na nasze codzienne funkcjonowanie i potencjalną długość życia w zdrowiu oraz inżynieria genetyczna. Poza tym interesuję się także psychologią, a w szczególności psychologią kryminalistyczną oraz chemią. W wolnym czasie lubię aktywnie spędzać czas: latem pływać i biegać, a zimą- jeździć na nartach. Chętnie czytam powieści kryminalne oraz czasopisma popularnonaukowe o tematyce biologicznej.
WICEDYREKTOR
Nasza historia sięga roku 2012, kiedy to powstała Szkoła Podstawowa Aslan im. C.S. Lewisa i Gimnazjum Aslan im. C.S. Lewisa. Reforma systemu oświaty z 2017 roku przyczyniła się do przekształcenia Gimnazjum Aslan w liceum. W naszym liceum pracujemy różnorodnymi metodami. Realizując program sięgamy często po metodę projektu, która pozwala rozwijać miękkie kompetencje. Nie zapominamy jednak o wspieraniu indywidualnego rozwoju.
Pomagamy naszym uczniom organizując różnorodne zajęcia i konkursy. Wspieramy udział w ogólnopolskich olimpiadach przedmiotowych na poziomie krajowym i zdobywanie certyfikatów z języków obcych.
Każdy z uczniów liceum ma możliwość dowolnego wyboru rozszerzeń, wiele przedmiotów połączono w bloki przedmiotowe. Uczniowie dzięki znajomości zagadnień na cały rok szkolny mogą dowolnie zaplanować ich zaliczanie, sami też decydują, na jaką ocenę będą zaliczać daną partię materiału. Dzięki temu biorą odpowiedzialność za swoje wykształcenie i mają wpływ na swój los w szkole. W naszej szkole pragniemy kierować się chrześcijańskimi wartościami.
Ukończyłam filologię hiszpańską w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu. Od 2013 roku pracuję jako nauczyciel języka hiszpańskiego. Ważny jest dla mnie dobry kontakt z moimi uczniami. Każdy rok z nimi jest dla mnie bardzo cennym doświadczeniem i dzięki temu cały czas poszukuję nowych sposobów, aby każdy uczeń mógł osiągnąć sukces na miarę swoich możliwość. W mojej pracy najważniejsza jest sumienność i zaangażowanie. Ucząc, pragnę przekazywać moim uczniom, że znajomość języka hiszpańskiego jest bardzo przydatna i pozwala na porozumiewanie się z ponad półtora miliardem ludzi na świecie. Moją pasją jest przede wszystkim poznawanie kultury hispanoamerykańskiej. Lubię również czytać książki, oglądać seriale na Netflixie, a także spędzać aktywnie czas z bliskimi.